fredag 10 oktober 2014

I'm still alive

Hej och hå, här var det tyst som i graven. Bör erkännas att jag haft en konstigare period i mitt liv en tid nu, ingenting går riktigt som jag vill och jag stressar över ingenting. Har egentligen inte mycket i skolan heller förutom slutarbete som ska börja ta form snart, men ändå stressar jag ihjäl mej vilket leder till att jag inte får nånting gjort. Dehär senaste veckorna har bestått av ytterst lite uppmärksamhet på studierna och alltför mycket attention på festande. Ska ta mej själv hårt i kragen nu efter höstlovet och försöka få någorlunda rutiner, annars blir det till ingenting! Nåja, ville bara säga att jag fortfarande lever och mår relativt bra. På höstlovet åker jag iväg till vackra Åland och hälsar på lillasyster som studerar där, men när jag kommer hem ska jag banne mej aktivera mej! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar