måndag 27 oktober 2014

Träningsförbud och helgens höjdpunkt

Måndag igen. Gillar egentligen nog måndagar, det betyder ny vecka med nya utmaningar och en hel vecka till att låta sej inspireras och växa! Haha okej nu låter jag som världens optimist, vilket inte e helt sant... Egentligen är inte måndagar min favvodag, men trots ett riktigt oväder inatt har jag ändå sovit som ett litet barn. Dessutom fick jag veta att vi endast hade en lektion från moron idag istället för hela dan som det var tänkt, så gissa vem som är på gott humör!

Dock har jag fått träningsförbud i 2 dagar, eftersom jag i morse tog det fasansfulla stelkrampsvaccinet. Men eftersom ja e så äckligt positiv idag så gör det inget - mindre gymtid = mer tid att läsa på tent! Vi har en tent i socialpedagogik om cirkus 2 veckor, men eftersom boken är helflummig tänkte jag att he var läägi ti böri läsa nu rej!

I helgen kom Malin på besök, riktigt roligt! Blev en utekväll på leipätehdas på lördan, som slutade med kebab som nattmat. Inte helt fel! Här kommer ett par (onyktra) bilder från helgen. Nu blir det pluggande för hela slanten!

Vamok firade 18 år = halarmärken åt alla!

Baileys från båten ♡

Mia var också med på ett hörn (btw världens godaste vin!)

Jag å min bättre hälft - nyktert värre

Friendship never ever ends ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar