tisdag 11 november 2014

Stress och utan röst

Idag nynnar jag vidare på klagosången. Hjärtklappningar, sjuk hals, huvudvärk, magont och feber är bara några av symtomen. Och jag som trodde det var bara för att det var måndag. Ha! Hade sett fram emot en klädbytarkväll/knytkalas vid gulla-Annas, men det fick jag ta och skippa. Dessutom håller min röst på att fara helt. OCH till råga på allt stressar jag ihjäl mej över tenten vi har på torsdag. Ja. DEN tenten. Som jag tjatat om hur länge som helst och som jag lånade boken om för flera veckor sedan. Som jag tillochmed började läsa på för flera veckor sedan. Men FÖRST NU har vi fått reda på att vi får instuderingsfrågor, eftersom det var några som trodde de skulle dööö då de inte visste vad de skulle läsa på till tenten. Alltså. Vi hade en bok att läsa. En. Från pärm till pärm. Simple. Nåja, nu sitter jag här med mina instuderingsfrågor (bara 14 stycken...) och försöker få ihop något slags lite-från-boken-mycket-flumm - svar. Har inte ens gjort hälften, så jag borde fortsätta med det. Snart. OJ vad de e skönt att klaga! Imorgon lovar jag att inte ha något att klaga över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar