fredag 9 maj 2014

ett sista tappert försök ...?

Har haft x antal bloggar genom åren, med lite olika innehåll. En del har varit hemliga, mest för att ha någonstans att skriva av mig, och en del har jag mer än gärna delat med mig av. Det har aldrig gått bra för mig att skriva blogg, eftersom jag efter en tid inte längre har känt motivation eller ork till att dela med mig av mitt liv. För det är väl det man gör när man bloggar? Skriver om en hel massa mer eller mindre viktiga saker som man själv upplevt, hört om eller funderar på. Detta är iallafall ännu ett desperat försök till att få igång min kreativitet och i bästa fall inspirera någon annan. Jag ger inga löften jag inte kan hålla, så jag lovar inte att jag kommer att berätta allt om mitt liv, varje dag, varje minut. Mest för att jag inte heller tror att någon vill läsa en massa skit om allas liv, man har väl fullt upp med sitt eget?! Som sagt så ska denna blogg vara ett försök till att få mig själv inspirerad och kreativ. Jag är väldigt praktisk av mig, men har legat på latsidan en lång tid. Detta är alltså mer en "note to self" än vad det är underhållning för er där ute. Jag vill ändå offentliggöra denna blogg, i hopp om att någon där ute kanske hittar något som inspirerar just dig, ger dig en liten spark där bak eller sätter igång en tankeställare. Eller bara för att du har lite tid över och inte hittar något vettigare sätt att spendera den på. Hoppas du finner något av intresse bland dessa ord. Håll till godo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar