torsdag 15 maj 2014

Making a list

Idag har jag....
  • Kollat serier
  • Skrivit 5 rader på min företagsuppgift
  • Kollat mera serier
  • Packat för hemfärden på lördag
  • Kollat ännu mera serier
  • Lyssnat på The Black Keys nya låt Fever (Love it! Kolla in den på youtube)
  • Kollat liite till på serier
  • Packat lite mera 
Det går bra nu! And for your information, jag har packat en endaste resväska, som är proppfull, men har bara lyckats få med mej t-skjortor, toppar och tröjor än så länge.... Success. Jag borde ha en såndär stor koffert som svärfar har uppe på sitt kontor, med lådor och hängare i... :)

Jag försökte också göra en lista som jag borde försöka komma igenom inom den närmaste framtiden, sisådär imorgon...

  • Packa ännu mera
  • Köpa långärmade t-tröjor till jobbet
  • Göra klart dendär förbannade företagsuppgiften
  • Umgås med min pojkvän som jag inte får se på tre veckor
  • Fundera över hur jag ska överleva förrän jag får min första lön
Detdär sista var väl lite att ta i, men jag är verkligen i desperat behov av pengar.... Studielivet är ingen dans på rosor ekonomiskt direkt...

Nåja, nu borde jag iallafall sluta sitta här och babbla och skriva uppgiften, eller åtminstone delar av den, och sedan packa lite mera och vänta hem sambon från jobbet.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar