torsdag 15 maj 2014

School's out !

Japp, idag var det min sista skoldag för denna termin. Eller, nåja, vi har ännu ett par lektioner nästa vecka, men eftersom jag börjar sommarjobba från och med måndag så förklarar jag mej själv som ledig nu, iallafall för ett par dagar :)  Har ännu en kurs ogjord, som är ganska stressande. Entreprenörskap... Jag är ingen höjdare på ekonomi och sånt, och att göra ett företag precis som om det vore på riktigt, bara det att det är på låtsas, lockar inte riktigt....

Sååå, nu tänker jag iallafall för tillfället skita i allt vad skolan heter och ta ett par timmar (eller hela kvällen...) ledigt och bänka ner mig och se på min favoritserie. Punkt.


Vad jag borde göra: laga klart dendär förbannade kursen...




Vad jag tänker göra: Se på min favoritserie!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar